VOP Trenčín odštartoval proces výberu strategického partnera

www.ipolitika.sk

Vojenský opravárenský podnik v Trenčíne odštartoval proces výberu strategického partnera prostredníctvom verejného ponukového konania. Podmienky, za akých sa môžu záujemcovia do súťaže zapojiť, sú zverejnené na webovej stránke podniku. Oznam o vyhlásení verejného ponukového konania bol zverejnený v troch celoštátnych denníkoch. Strategický partner by mal do podniku vstúpiť k 1. januáru 2014.

„Našim hlavným cieľom je nájsť pre podnik partnera, ktorý bude vedieť zabezpečiť zákazkové krytie tak, aby spoločnosť nebola závislá od zákaziek z rezortu obrany. Zároveň kladieme veľký dôraz na to, aby budúci nájomca zachoval zamestnanosť v podniku a ľudia neprišli o prácu,“ vysvetlil minister obrany SRMartin Glváč.

Verejné ponukové konanie výberu strategického partnera pre VOP Trenčín bude prebiehať v dvoch kolách. V prvom bude prebiehať registrácia záujemcov a posudzovanie splnenia podmienok účasti. V druhom kole budú záujemcom sprístupnené základné informácie a dokumenty o majetku spoločností, na základe čoho budú môcť predložiť svoje ponuky. Verejného ponukového konania sa budú môcť zúčastniť iba spoločnosti s platným povolením na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu.

www.ipolitika.sk

Kritériami, ktoré bude komisia pri vyhodnocovaní ponúk posudzovať bude výška nájomného (50 %), kúpna cena za predávaný obežný majetok (10 %) a počet pracovných miest, ktoré sa záujemca zaviaže zachovať na obdobie 5 rokov (40 %).

Prihlášky do ponukového konania je možné podať do 27.8.2013 do 14.00 h. Súťažné ponuky je možné predkladať do 18.10.2013 do 11.00 h., avšak predkladať ich môžu iba záujemcovia, ktorí riadne a včas podajú prihlášku do verejného ponukového konania, t.j. budú riadne zaregistrovaní.

VOP Trenčín, a.s. má v súčasnosti 323 zamestnancov. Zameriava sa predovšetkým na opravu kolesovej techniky, výrobu podvozkov pre autobusy a základy pre kontajnery pre poľné nemocnice. Do konca roka sú pre podnik zabezpečené zákazky z rezortu obrany, avšak pre ich nedostatok je z dlhodobého hľadiska situácia v podniku neudržateľná. So vstupom strategického partnera sa v prípade úspešnej súťaže počíta od 1. januára 2014.

Zdroj: strana-smer.sk

pošli na vybrali.sme.sk
Reklama
 

Súvisiace články:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>