Európska komisia si dala vyrobiť prehnane drahé logá

eu comission www.ipolitika.sk

Vedúci Európskej komisie dali dizajnérom 135 000 eur za novú „vizuálnu identitu“ pre túto organizáciu. Skutočná cena za jednoduché logo je však oveľa vyššia. Na kritiku následne zaujímavo reagoval hovorca Európskej komisie.

Spolu s novým logom Európska komisia prestane používať logá vo viac ako 400 ďalších oddeleniach a agentúrach, ktoré stáli v prepočte 4,2 milióna libier. Spolu s tým budú musieť byť znovu vytlačené letáky a plagáty. Za podobné výdavky v čase krízy bola Európska komisia kritizovaná viacerými poslancami Európskeho parlamentu. Hovorca Európskej komisie to však odmieta a paradoxne hovorí o tom, že tento krok pomôže ušetriť peniaze – tým, že sa logá zjednotia.

 

www.ipolitika.sk

Hovorca Európskej komisie tiež uvádza, že nové logo bude mať aj iné výhody. Jednotná vizuálna identita umožní verejnosti „rozpoznať jej konanie a výsledky“. Rovnako je cieľom Európskej komisie mať „silnú a ucelenú vizuálnu identitu pre všetky jej komunikačné aktivity.“ Plytvanie na drahé logá nie je v súvislosti s peniazmi Európskej únie žiadnou novinkou. Aj na Slovensku bola kauza ohľadom predraženého loga pre ministerstvo výstavby, ktoré stálo v tom čase viac ako 2,5 milióna korún.

asfdadfsfdaaffds.jpg

 

Zdroj: strana-sas.sk

pošli na vybrali.sme.sk
Reklama
 

Súvisiace články:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>