KDH chce na bielom Slovensku hovoriť o dôležitosti práce

photo_ciele_kdh www.ipolitika.sk

Bratislava – Ponúknuť cestu z krízy, ktorá sa začína prácou, chce svojim voličom KDH, ktoré dnes odhalením billboardu pred straníckym sídlom na Bajkalskej ulici odštartovalo svoju kampaň. Ústredným sloganom je “Silnejšie Slovensko – začína to prácou”.

“SR je dnes prehustená billboardami. My však chceme klásť dôraz na priamu komunikáciu s ľuďmi vrátane sociálnych sietí. Kampaň je výrazne v bielom, aj vonku je sneh, biela je lepšia. Je to symbol, ale aj výraz veľmi dôležitej potreby pre Slovensko – alternatívy oproti tomu, čo prezentuje socialistická červená,” vysvetlil predseda hnutia Ján Figeľ v spoločnosti mladých dobrovoľníkov oblečených v bundách straníckej bielej farby. “Som presvedčený, že s mladými, v bielom a na bielom Slovensku môžeme hovoriť o posolstvách, ktoré sú potrebné a dôležité,” vyhlásil.

Podľa šéfa hnutia je veľmi dôležité, aby sa na Slovensku viac darilo zamestnanosti a ekonomickému rozvoju. “KDH k tomu vypracovalo aj program opierajúci sa o silnú ekonomickú časť postavenú na troch pilieroch – podpora zamestnanosti, ozdravenie verejných financií a súbor krokov na podporu živnostníkov, malých a rodinných firiem,” informoval Figeľ.

Využiť chce aj svoje takmer dvojročné pôsobenie na čele ministerstva dopravy. “Dokázali sme nielen zastaviť zadlžovanie alebo postaviť na nohy železničné firmy, ale aj udržať prácu pre tisícky ľudí pri výstavbe diaľnic či revitalizácii železníc. Zníženie zamestnanosti na železniciach zachránilo prácu 30.000 ľudí,” tvrdí.

www.ipolitika.sk

Východiskom pre viac práce na Slovensku ostáva podľa jeho slov aj boj s korupciou. “Je to kombinácia poctivej práce prokurátorov, vyšetrovateľov a policajtov. Som presvedčený, že ak Slovensko zvládne viac očisty verejného života, bude nielen viac práce, ale aj perspektívy,” podotkol.

KDH ponúka alternatívu zodpovednej cesty slobodných ľudí. “Takáto cesta je napríklad v Nemecku evidentne úspešná, ponúkame ju ako lepšiu alternatívu oproti socialistickému smerovaniu, ktoré vedie k zadlžovaniu či bankrotom. Grécko je viditeľným príkladom,” poukázal Figeľ.

Na otázku, aké opatrenia pripravuje KDH v daňovej oblasti, odvetil, že najdôležitejšie je zefektívniť a stransparentniť výber daní, lebo spolu s Gréckom patrí SR na chvost EÚ z hľadiska efektívnosti ich výberu. “Vyše jednej miliardy eur je nevybratých na DPH. Je to obrovský objem, ktorý zároveň znamená, že slušní doplácajú na neslušných,” upozornil. KDH podľa jeho slov navrhuje zavedenie dane z luxusu, ktorá by sa týkala zdanenia nadštandardných tovarov alebo služieb, respektíve zvýšenie dane z hazardu. “Ide o opatrenia, ktoré nezasahujú najslabších a neobmedzujú zamestnávanie,” dodal.

 

zdroj: TASR

pošli na vybrali.sme.sk
Reklama
 

Súvisiace články:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>